Czy cyfrowe technologie pomogą w walce z realnymi wirusami - rozmowa z Piotrem Prajsnarem
O tym, jak porusza się sektor IT na szlaku narzuconym przez pandemię i czy rozwój e-technologii pomoże nam ją przezwyciężyć – mówi Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies r...
Zarządzanie danymi: 6 sposobów na zwiększenie przychodów w czasie pandemii
Epidemia koronawirusa wpłynęła pośrednio na zwiększenie się aktywności użytkowników w internecie. Wydawcy, którzy sprawnie zarządzają danymi, mogą wykorzystać tę tendencję do zwięk...
Polacy mocno ograniczyli aktywność z powodu wirusa
Analiza danych geolokalizacyjnych Cloud Technologies pokazuje, że Polacy na tle innych narodów dotychczas najbardziej ograniczyli swoją mobilność i zdecydowali się pozostać w domach. Odle...
Koronawirus w Polsce, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Różne reakcje obywateli na pandemię i różne efekty
Nie mamy leku na koronawirusa, ale nie jesteśmy wobec niego bezbronni. Jedną z najważniejszych rzeczy w obliczu pandemii jest ograniczenie mobilności i pozostanie w domach. Warszawska firma Clou...
Czy sztuczna inteligencja naprawdę jest inteligentna
Nowe technologie, innowacje, sztuczna inteligencja to pojęcia nie tylko bardzo popularne w świecie biznesu, ale wręcz nadużywane. O tym, czym jest sztuczna inteligencja, mówi w rozmowie z...
Taki sam, a jednak inny – co przyniesie 2020 w digital marketingu?
RODO, personalizacja i Big Data – to hasła, które kolejny rok z rzędu zdobiły nagłówki największych portali i tytułowe strony branżowej prasy. Marketingowe „buzzwordy&r...
Dotrzeć do właściwego odbiorcy – jak dane napędzają kampanie programmatic
Liczba generowanych danych rośnie lawinowo. W każdej minucie internauci z całego świata otwierają miliony stron i podejmują setki tysięcy mikroakcji. W tym roku wartość rynku danych sięgnie 26 m...
Jakość i transparentność danych w dobie RODO
Dane to podstawa reklamy internetowej realizowanej w modelu programmatic. Na dynamicznie rosnącym rynku cyfrowych informacji wyróżnikiem jest ich jakość i transparentność. Aby dbać o te d...
The State of B2B Tech 2019: European Countries
The Best European Tech Companies

The list includes all of the top-rated products on G2 which have parent companies headquartered in their respective countries. Our list is ranked by u...
Jeśli Content is a King to Big Data is a Queen
Już 98% ankietowanych marketerów jest przekonanych o wysokiej efektywności content marketingu, a zaledwie 2% twierdzi, że jest on przeceniany – podaje GoodFirms w raporcie “Ho...
U.S. Marketers To Spend $15 Billion On Data In 2019
"Marketers are spending a lot on data, although privacy rules are being put into place worldwide. The United States will close 2018 with the distinction of being the largest data market, contrib...
Dane nową walutą biznesu
"13,5 mld USD – tyle wyniosła w 2017 r. wartość globalnych wydatków na dane, szacowana w raporcie „Global Data Market Size”, opracowanym przez OnAudience. Analitycy spod...

Our reports

O
“Global Data Market Size 2017-2019” report
01.08.2018
“Global Data Market Size 2016-2018” report
07.02.2018
Download
Contact for media
pr@cloudtechnologies.pl

This website uses cookie files installed by Cloud Technologies or third parties for statistics, marketing and analytics purposes, enabling us to provide you with the personalized advertising on the websites you visit. This information is shared with social networks, advertisers, analysts and other service providers - third parties. You can change your cookie settings or disable them at any time via your browser settings-privacy settings. Otherwise please accept our recommended settings. For more information about use of cookie files please see our Privacy Policy.