Cloud Technologies odnotowuje w lipcu wzrost sprzedaży danych cyfrowych
Spółka kontynuuje dalszy dynamiczny rozwój i notuje dwucyfrową dynamikę wzrostu - w lipcu sprzedaż danych wzrosła o 18% r/r....
Czat inwestorski - wyniki za Q2 2022 i plany rozwoju Cloud Technologies
We wtorek 6 września 2022 r. o godzinie 10:00 zapraszamy na czat z prezesem zarządu Cloud Technologies, Piotrem Prajsnarem oraz CFO i członkiem zarządu, Piotrem Soleńcem....
Cloud Technologies publikuje wyniki finansowe za drugi kwartał 2022 roku
W II kwartale spółka osiągnęła 5 mln zł EBITDA, co oznacza wzrost o 31% r/r....
Cloud Technologies złożyła do KNF prospekt w związku z planem przejścia na główny rynek GPW
Przejście spółki na główny rynek GPW jest jednym z kluczowych celów jakie spółka zamierza zrealizować w ramach strategii na lata 2021- 2023....
Udana akwizycja Cloud Technologies - 100% udziałów w hiszpańskiej The Linea1 MKT
Cloud Technologies nabywa 100% udziałów w hiszpańskiej spółce The Linea1 MKT (TL1) za 1,87 mln EUR. TL1 to firma technologiczna z branży marketingu internetowego działająca na rynk...
Cloud Technologies kontynuuje rozwój. Sprzedaż danych w kwietniu wzrosła o 37% r/r
Sprzedaż danych do kluczowych klientów, w strategicznym segmencie Cloud Technologies obejmującym sprzedaż danych i technologii do ich przetwarzania, wzrosła w kwietniu o 37% r/r. Warto za...
Cloud Technologies z przejęciem
Spółka technologiczna przejęła za 1,9 mln euro hiszpańskie TL1. Akwizycja pomoże w rozszerzeniu sieci dystrybucji w krajach hiszpańskojęzycznych....
Zysk netto Cloud Technologies rośnie o 144% w I kw. 2022 r.
Cloud Technologies wypracowała w I kw. 2022 r. zysk netto w wysokości 2,2 mln zł. EBITDA w I kw. tego roku wyniosła 4,5 mln zł, co oznacza wzrost o 51% r.d.r....
Rekordowe wyniki Cloud Technologies w 2021 r. Sprzedaż danych wzrosła o 88 proc.
EBITDA w 2021 roku wzrosła o 196 proc. i wyniosła 17,8 mln zł. Zysk netto wyniósł 9,1 mln zł, czyli aż o 8,5 mln zł więcej niż w 2020 roku....
Sprzedaż danych w Cloud Technologies z kolejnym wzrostem. W lutym wzrosła o 52% r/r
O ponad połowę wzrosła sprzedaż danych do kluczowych klientów w lutym br., podała notowana na NewConnect spółka Cloud Technologies....
Cloud Technologies spółką roku na NewConnect według Parkietu
Najlepsza spółka z rynku NewConnect, Cloud Technologies – zajmująca się monetyzacją cyfrowych danych – przyniosła zwrot ponad 100 proc....
Cloud Technologies z najlepszym wynikiem rocznym od 4 lat
EBITDA w 2021 roku wyniosła 17,5 mln zł, blisko trzykrotnie więcej niż w roku 2020. Zysk netto wzrósł do 8,7 mln zł, czyli o 8,1 mln zł r/r. ...
Cloud Technologies planuje zainwestować do 50 mln zł do końca 2023 r.
Spółka Cloud Technologies opublikowała strategię na lata 2021 - 2023. Grupa planuje do końca 2023 roku zainwestować do 50 mln zł, finansowanie pochodzić będzie ze środków własnych....
Cyfryzacja w hiper tempie
Biznes w 2021 roku będzie cyfryzować się na potęgę, wynika z raportu TEKsystems. Firmy zainwestują w zbieranie i przetwarzanie informacji oraz w analitykę....
Ponad 1,4 mln zł zysku netto Cloud Technologies w IV kwartale
Cloud Technologies osiągnęła w IV kwartale 2020 r. 15,7 mln PLN przychodów, co oznacza 25% wzrost r/r. Wynik EBITDA wyniósł 3,4 mln PLN, a zysk netto: 1,4 mln PLN....
Seeing Opportunities in Difficult Times
Piotr Prajsnar, CEO at Cloud Technologies on how they analyze and monetize data from 200 markets worldwide....
Rozważamy akwizycje dostawców danych
Rozmowa z Piotrem Prajsnarem, prezesem Cloud Technologies, o planach rozwojowych....
Cloud Technologies: Polskie wydatki na cyfrowe dane wyniosą 32,1 mln USD w 2020
Polskie wydatki na cyfrowe informacje wyniosą aż 32,1 mln USD w 2020, co oznacza wzrost o 17,5% r/r, podał Cloud Technologies w raporcie Global Data Market Size....
Czy cyfrowe technologie pomogą w walce z realnymi wirusami - rozmowa z Piotrem Prajsnarem
O tym, jak porusza się sektor IT na szlaku narzuconym przez pandemię i czy rozwój e-technologii pomoże nam ją przezwyciężyć – mówi Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies r...
Zarządzanie danymi: 6 sposobów na zwiększenie przychodów w czasie pandemii
Epidemia koronawirusa wpłynęła pośrednio na zwiększenie się aktywności użytkowników w internecie. Wydawcy, którzy sprawnie zarządzają danymi, mogą wykorzystać tę tendencję do zwięk...
Polacy mocno ograniczyli aktywność z powodu wirusa
Analiza danych geolokalizacyjnych Cloud Technologies pokazuje, że Polacy na tle innych narodów dotychczas najbardziej ograniczyli swoją mobilność i zdecydowali się pozostać w domach. Odle...
Koronawirus w Polsce, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Różne reakcje obywateli na pandemię i różne efekty
Nie mamy leku na koronawirusa, ale nie jesteśmy wobec niego bezbronni. Jedną z najważniejszych rzeczy w obliczu pandemii jest ograniczenie mobilności i pozostanie w domach. Warszawska firma Clou...
Czy sztuczna inteligencja naprawdę jest inteligentna
Nowe technologie, innowacje, sztuczna inteligencja to pojęcia nie tylko bardzo popularne w świecie biznesu, ale wręcz nadużywane. O tym, czym jest sztuczna inteligencja, mówi w rozmowie z...
Taki sam, a jednak inny – co przyniesie 2020 w digital marketingu?
RODO, personalizacja i Big Data – to hasła, które kolejny rok z rzędu zdobiły nagłówki największych portali i tytułowe strony branżowej prasy. Marketingowe „buzzwordy&r...
Dotrzeć do właściwego odbiorcy – jak dane napędzają kampanie programmatic
Liczba generowanych danych rośnie lawinowo. W każdej minucie internauci z całego świata otwierają miliony stron i podejmują setki tysięcy mikroakcji. W tym roku wartość rynku danych sięgnie 26 m...
Jakość i transparentność danych w dobie RODO
Dane to podstawa reklamy internetowej realizowanej w modelu programmatic. Na dynamicznie rosnącym rynku cyfrowych informacji wyróżnikiem jest ich jakość i transparentność. Aby dbać o te d...
The State of B2B Tech 2019: European Countries
The Best European Tech Companies

The list includes all of the top-rated products on G2 which have parent companies headquartered in their respective countries. Our list is ranked by u...
Jeśli Content is a King to Big Data is a Queen
Już 98% ankietowanych marketerów jest przekonanych o wysokiej efektywności content marketingu, a zaledwie 2% twierdzi, że jest on przeceniany – podaje GoodFirms w raporcie “Ho...
U.S. Marketers To Spend $15 Billion On Data In 2019
"Marketers are spending a lot on data, although privacy rules are being put into place worldwide. The United States will close 2018 with the distinction of being the largest data market, contrib...

Our reports

O
Raport “Global Data Market Size 2017-2021”
24.11.2020
“Global Data Market Size 2017-2019” report
01.08.2018
“Global Data Market Size 2016-2018” report
07.02.2018
Download
Contact for media
pr@cloudtechnologies.pl