Analizujemy i monetyzujemy
dane z 200
rynków świata

Przetwarzamy 4,5 miliarda aktywności online dziennie

P

Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w regionie CEE. Stworzyliśmy autorską technologię Data Management Platform służącą do zbierania i przetwarzania danych o Internautach z całego świata. Dane wykorzystywane są głównie do precyzyjnego targetowania kampanii reklamowych online i analizie biznesowej.

Jesteśmy notowani na Głównym Rynku GPW.

Dostarczamy wysokiej jakości dane dla cyfrowej gospodarki

D

Jesteśmy jednym z największych graczy na globalnym rynku danych. Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości danych o użytkownikach internetu oraz tworzenie innowacyjnych produktów i usług technologicznych opartych o dane.

Działamy w oparciu o unikalny
i skalowalny model biznesowy

D

Gromadzimy dane i wykorzystujemy algorytmy sztucznej inteligencji do wydobywania istotnych informacji o Internautach.
Maszyny zbierają pojedyncze rekordy dotyczące użytkowników i na ich podstawie tworzą profile monetyzowane w biznesie i marketingu.

Nasze dane pochodzą z serwisów internetowych z całego świata i z setek tysięcy aplikacji mobilnych

W naszej autorskiej platformie DMP (Data Management Platform) gromadzimy surowe dane o aktywności użytkowników Internetu, m.in. na podstawie plików cookies i identyfikatorów mobilnych, a następnie je profilujemy. Chronimy prywatność użytkowników i prztewarzamy dane w zgodzie z regulacjami prawnymi.

Analizujemy surowe dane i zmieniamy je w profile Internautów

Nasze algorytmy machine learning analizują dane i przekształcają je w profile użytkowników Internetu. Dane grupują w kategorie i segmenty na podstawie zainteresowań, intencji zakupowych Internautów lub innych wybranych kryteriów. Liczba profili reprezentuje liczbę urządzeń wykorzystywanych do surfowania po Sieci, a nie realnych użytkowników.

Monetyzujemy dane w biznesie i marketingu online

Przetworzone dane są monetyzowane. Ich nabywcy to głównie branża marketingu online, która wykorzystuje dane do precyzyjnego targetowania kampanii oraz firmy stosujące narzędzia Business Intelligence do analizy rynku i profilowania klientów.

Skąd pozyskujemy dane?

S
Dane przetwarzamy dzięki autorskiej technologii - Data Management Platform, która działa pod marką OnAudience.com. Technologia umożliwia gromadzenie danych z wielu różnych źródeł oraz ich analizę dzięki wykorzystaniu algorytmów sztucznej inteligencji.

Dane o internautach pozyskujemy z trzech źródeł: kampanii reklamowych, pośrednictwa w zakupie mediów oraz od zewnętrznych dostawców danych. Wszystkie cyfrowe informacje trafiają na naszą platformę DMP, gdzie są analizowane i integrowane. W ten sposób tworzymy profile wykorzystywane do targetowania reklam.

Głównym nabywcą danych jest branża marketingu cyfrowego. Nasze dane kupują również firmy, które korzystają z narzędzi klasy Business Intelligence i potrzebują danych do prowadzenia dokładniejszych analiz i odkrywania szczegółowych profili ich klientów.
Kampanie reklamowe Pośrednictwo w zakupie mediów Partnerzy - dostawcy danych AD DMP

Jakie rozwiązania oparte
o dane oferujemy?

J
Autorska technologia do integracji i zarządzania danymi

Pod marką OnAudience.com stworzyliśmy autorską technologię Data Management Platform służącą do integracji i zarządzania danymi o użytkownikach Internetu. Platforma umożliwia firmom i agencjom gromadzenie danych z wielu źródeł, tworzenie obrazu klientów online, analizę ich zachowania i tworzenie segmentów użytkowników, do których można docierać ze spersonalizowanym przekazem reklamowym.

DMP
Hurtownia danych o globalnym zasięgu

Posiadamy jedną z największych na świecie hurtowni danych o Internautach. Przetwarzamy w niej ponad 50 miliardów profili internautów. Gromadzone dane oferujemy naszym klientom w formie surowej - czyste informacje gotowe do obróbki przez firmowe zespoły badaczy danych, oraz w formie gotowych segmentów - specjalnie przygotowanych grup klientów cechujących się specyficznym zachowaniem, np. osoby zainteresowane samochodami osobowymi. Segmenty wykorzystywane są głównie do precyzyjnego targetowania kampanii online.

Usługi marketingowe wykorzystujące dane

Wykorzystujemy technologię i naszą bazę danych o Internautach w realizacji precyzyjnie targetowanych kampanii reklamowych. Bazując na danych o klientach, planujemy i realizujemy kampanie maksymalizując efektywność działań marketingowych. Prowadzimy kampanie z wykorzystaniem danych oraz dostarczamy wysokiej jakości segmenty użytkowników do targetowania wybranych grup odbiorców w kampaniach online.

AD

Cloud Technologies w liczbach

C
200+
rynków
50+
mld profili
internautów
60+
osób w zespole
12
lat dynamicznego
wzrostu
6
spółek w grupie
kapitałowej
101010111101010100100101010
4,5+
mld analizowanych
aktywności dziennie

Media o nas

M

O rozwiązaniach stworzonych przez grupę Cloud Technologies piszą polskie i zagraniczne media. Nasi eksperci aktywnie komentują najważniejsze wydarzenia branżowe oraz rynkowe trendy.

Dołącz do naszego zespołu i rozwiń
skrzydła na rynku Big Data!