Zgodność naszych produktów i usług z RODO potwierdziły analizy prawne globalnej firmy audytorskiej
Jako grupa kapitałowa działająca w obszarze Data Tech działamy na globalnym rynku danych, dostarczamy wysokiej jakości cyfrowe informacje, jak również innowacyjne produkty i usługi Big Data wykorzystujące sztuczną inteligencję, które wykorzystywane są w nowoczesnej, cyfrowej gospodarce. Specjalizujemy się w Big Data marketingu i monetyzacji danych.
Nasza spółka jest notowana na Głównym Rynku GPW.
Działamy na globalnym rynku danych jako jeden z największych na świecie dostawców cyfrowych informacji o użytkownikach internetu. Zbieramy i analizujemy za pomocą autorskiej technologii Data Management Platform dane z 200 rynków świata.
Pozyskujemy surowe dane o internautach wykorzystując pliki cookies czy advertising ID. Korzystając z algorytmów uczenia maszynowego zbieramy cyfrowe informacje dotyczące jednego urządzenia i łączymy je w spójny profil użytkownika. Zawiera on informacje o demografii, zainteresowaniach i intencjach internauty. Nasza baza obejmuje ponad 50 mld profili i wciąż rośnie.
Dostarczamy dane reklamodawcom i agencjom reklamowym, które wykorzystują je do precyzyjnego targetowania kampanii i dotarcia do użytkowników o ściśle określonych cechach. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, internauta widzi reklamy produktów, które odpowiadają jego zainteresowaniom a agencje zwiększają skuteczność prowadzonych kampanii.
Nasze technologie i dane są wykorzystywane przez firmy w celu zdobycia szczegółowych informacji o klientach oraz do sprawnego zarządzania cyfrowymi zasobami. Dzięki naszym rozwiązaniom przedsiębiorstwa mogą lepiej poznać grupy docelowe i tworzyć produkty zgodne z prawdziwymi oczekiwaniami odbiorców.
Nasze rozwiązania są zbudowane w oparciu o zaawansowaną analitykę Big Data. Wykorzystujemy algorytmy uczenia maszynowego, by z dużych zbiorów danych wydobywać informacje kluczowe dla rozwoju biznesu naszych klientów.
Dostarczamy szyte na miarę, pogłębione analizy profili odbiorców, służące optymalizacji sprzedaży. Planujemy i realizujemy kampanie w oparciu o analizę wielkich zbiorów danych (Big Data).
Jesteśmy jednym z największych na świecie dostawców danych z bazą przekraczającą ponad 50 mld profili internautów. Posiadamy autorską technologię DMP służącą do gromadzenia, analizy i monetyzacji danych.
Prowadzimy kampanie online. Jesteśmy partnerem w zakupie mediów, technologii DMP i danych o użytkownikach Sieci wykorzystywanych w digital marketingu.
Prywatność to dla nas kwestia o znaczeniu strategicznym. Spełniamy wymogi RODO, a rozwiąznia projektujemy zgodnie z zasadą Privacy by design. Stosujemy dane wysokiej jakości, co potwierdził niezależny test Nielsen DAR.
Zgodność naszych produktów i usług z RODO potwierdziły analizy prawne globalnej firmy audytorskiej
Niezależne badanie Nielsen DAR potwierdziło wysoką jakość dostarczanych przez nas danych
Do grona naszych partnerów należą globalne firmy technologiczne, liderzy reklamy online oraz podmioty wyspecjalizowane w zbieraniu i przetwarzaniu danych o Internautach.
Bądź na bieżąco z informacjami o segmencie
DataTech i rozwoju Cloud Technologies