OnAudience jest częścią grupy Cloud Technologies, jednej z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie!
Dostarczamy dane do targetowania reklamy internetowej, zasilając kampanie największych marek na świecie. Nasze dane służą również do nauki narzędzi wykorzystujących algorytmy AI.
Stworzyliśmy chmurę danych, w której przetwarzamy informacje o 5 mld użytkowników z ponad 200 rynków świata. Prowadzimy działalność przede wszystkim w USA i w krajach Europy Zachodniej. Jesteśmy notowani na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Na co możesz u nas liczyć?
- Samodzielny wybór metod i sposobów realizacji działania aby uzyskać oczekiwany efekt, przy jednoczesnym wsparciu doświadczonych managerów jeśli będzie Ci potrzebne;
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń w dynamicznie i nowocześnie zarządzanej firmie o płaskiej strukturze;
- Pracę w młodym, ale doświadczonym zespole (średnia wieku w naszej organizacji to ok. 29 lat), który kreuje swobodną atmosferę, sprzyjającą innowacjom i rozwojowi;
- Hybrydowy model pracy i możliwość korzystania z biura zlokalizowanego w klimatycznej, a zarazem nowoczesnej Elektrowni Powiśle;
- Benefity: opieka medyczna, karta sportowa;
- Spotkania integracyjne i dużo uśmiechu przy wspólnych śniadaniach serwowanych codziennie dla wszystkich Pracowników;
- Pracę na nowoczesnych narzędziach Apple;
- Mały Zespół, który lubi swoje towarzystwo nie tylko w pracy, ale także po jej zakończeniu.
Czego oczekujemy?
- Płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobra znajomość programu Excel oraz Google Workspace (Sheets, Docs);
- Mile widziana praktyczna wiedza na temat przetwarzania danych w językach: Python, Pandas, GNU R lub podobnych oraz obsługa uniwersalnych formatów danych, takich jak JSON, XML, CSV;
- Mile widziane doświadczenie w branży reklamy internetowej lub digital marketingu;
- Osoby zorientowanej na cel, otwartej na codzienne wyzwania;
- Entuzjasty danych lubiącej analizować dane;
- Myślenia nieszablonowego, otwartego umysłu pełnego pomysłów na tworzenie nowych rozwiązań (będziesz uczestniczyć w tworzeniu wielu innowacyjnych rozwiązań z zakresu mediów, marketingu internetowego i ogólnego użycia danych w skali globalnej);
- Chęci do poznawania perspektywicznego i międzynarodowego rynku reklamy internetowej, z osobowością o wysokich osiągnięciach i samodzielnym podejściem;
- Chęci prowadzenia indywidualnych projektów oraz działań rozwojowych produktów technologicznych;
- Absolwenta lub studenta ostatnich lat kierunków ekonomicznych, mediowych, zarządzania lub pokrewnych (nie jest to obligatoryjne).
Codzienne to do:
- Współtworzenie nowych rozwiązań biznesowych wraz z wewnętrznym zespołem sprzedażowym oraz zespołem programistów;
- Rozwój produktów technologicznych opartych o dane;
- Praca ze zbiorami danych, raportami, systemami monitoringu i kontroli;
- Wsparcie klientów i rozwiązywanie problemów wspólnie z programistami;
- Bycie pomostem między biznesem a technologią, pośrednikiem między zespołem technologicznym a biznesowymi klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
- Przekładanie możliwości technicznych na język biznesu i szukanie technicznych rozwiązań wyzwań, przed którymi stoją nasi klienci;
- Branie udziału w budowaniu wizerunku firmy jako profesjonalnego partnera i doradcy w biznesie związanym z szeroko pojętym big data i digital marketingiem.
Skontaktuj się z nami, nawet jeśli nie czujesz, że w 100% pasujesz do powyższego opisu. Najbardziej cenimy otwartość i chęć uczenia się, więc jeśli zależy ci na rozwoju w dynamicznie rosnącej spółce technologicznej - napisz do nas!