Zgodność produktów i usług Cloud Technologies z RODO

25 maja br. zacznie obowiązywać Unijne Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (RODO), które zastąpi dotychczasowe przepisy o ochronie danych osobowych.

RODO ma na celu unifikację i doprecyzowanie prawa ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej oraz zwiększenie uprawnień osób, których dane dotyczą.

Cloud Technologies jako jedna z największych na świecie hurtowni danych, przetwarzająca miliardy profili internautów z 200 rynków świata, przykłada szczególną uwagę do kwestii ochrony danych osobowych. Dlatego dane, które oferujemy na naszej platformie DMP OnAudience.com są wyłącznie nieidentyfikowalnymi osobowo informacjami. Surowe dane, które przetwarzamy na platformie DMP są poddawane procesowi anonimizacji, aby chronić prywatność użytkowników. W związku z tym Cloud Technologies przestrzega RODO oraz spełnia obecnie obowiązujące przepisy związane z ochroną danych osobowych.

Zbieranie oraz anonimizowanie danych przez Cloud Technologies

Cloud Technologies pozyskuje surowe dane, jak np. pliki Cookies czy identyfikatory użytkowników - Advertising ID. Informacje te są przechowywane i przetwarzane na platformie DMP (Data Management Platform) - OnAudience.com. Dane dostępne na platformie są poddawane procesowi anonimizacji. Aby chronić prywatność użytkowników firma stosuje losowy, alfanumeryczny identyfikator dla każdego urządzenia, na temat którego przetwarza dane. Dzięki temu internauci, których dotyczą pozyskane informacje, pozostają całkowicie anonimowi.

OnAudience.com zwraca również szczególną uwagę na źródła pozyskiwanych danych (wydawcy, sieci reklamowe, firmy badawcze itp.), dlatego współpracuje wyłącznie z partnerami, którzy przestrzegają wszystkich obowiązujących zasad dotyczących prywatności danych.

Pozyskujemy surowe dane

Informacje są poddawane procesowi anonimizacji

Przechowujemy i udostępniamy wyłącznie anonimowe dane

W jakim celu używane są dane z naszej hurtownii?


Dane gromadzone i przetwarzane przez Cloud Technologies na platformie OnAudience.com pozwalają marketerom na personalizację kampanii reklamowych w Internecie oraz rozbudowywanie rozwiązań klasy Business Intelligence w firmach.

Dotarcie do właściwej grupy użytkowników jest kluczowe dla efektywności kampanii reklamowej. Żadne dane osobowe, czyli dane umożliwiające identyfikację konkretnych użytkowników - nie są potrzebne do efektywnych działań marketingowych, wobec czego anonimowe dane o użytkownikach internetu są zupełnie wystarczające dla marketerów.

Dane odgrywają bardzo ważną rolę w marketingu cyfrowym, a ich znaczenie będzie w najbliższych latach rosło. Dlatego dla rozwoju całej branży cyfrowej szczególnie ważne jest zbieranie wysokiej jakości danych i wykorzystywanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Cloud Technologies wykorzystuje zaawansowaną analitykę Big Data, aby dostarczać wysokiej jakości produkty i usługi dla branży internetowej, jednocześnie spełniając wszystkie regulacje prawne dotyczące prywatności internautów.

Jakie działania podjęliśmy w związku z RODO?

Bezpieczeństwo internautów i ochrona danych osobowych to dla nas kwestie o strategicznym znaczeniu. Działalność Cloud Technologies od początku związana jest z danymi i ich ochrona zawsze była dla nas priorytetem, dlatego też od dawna mamy wdrożone restrykcyjne procedury wewnętrzne dotyczące ochrony danych.

W ostatnich miesiącach Cloud Technologies podjęła szereg działań mających przygotować firmę do wymogów RODO.

 
 
 
Dokładna analiza obszarów wewnątrz firmy, na które wpływa GDPR
Wdrożenie wymaganych zmian w naszych wewnętrznych procesach i procedurach
 
 
Analiza prawna platformy DMP OnAudience.com przeprowadzona przez kancelarię prawną EY Law
Analiza prawna obecnego modelu działania OnAudience.com oraz możliwości jakie świadczone usługi dają partnerom biznesowym
 
 
Analiza operacyjna

Wdrożenie procedur wewnętrznych mających na celu ochronę danych osobowych
 

Działalność zgodna z RODO.

Kancelaria prawna EY Law przeprowadziła analizę prawną produktów i usług dostępnych na platformie OnAudience.com pod kątem wymogów RODO.

Ochrona danych osobowych jest dla nas kwestią o strategicznym znaczeniu:

  •   anonimizujemy przetwarzane dane
  •   jesteśmy partnerem projektu Transparency & Consent Framework IAB Europe
  •   zbieramy i przetwarzamy dane pochodzące z urządzeń - nasze dane nigdy nie są zestawiane z danymi, które pozwoliłyby na identyfikację internautów
  •   spełniamy międzynarodowe standardy określone przez IAB
  •   stosujemy mechanizm rezygnacji Opt-Out
  •   respektujemy założenia technologii Do-Not-Track stosowanej w przeglądarkach internetowych
  •   zgodność produktów i usług dostępnych na platformie OnAudience.com z RODO została potwierdzona analizami prawnymi

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej polityce prywatności?

Napisz do nas: biuro@cloudtechnologies.pl