OnAudience jest częścią grupy Cloud Technologies, jednej z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie!
Dostarczamy dane do targetowania reklamy internetowej, zasilając kampanie największych marek na świecie. Nasze dane służą również do nauki narzędzi wykorzystujących algorytmy AI.
Stworzyliśmy chmurę danych, w której przetwarzamy informacje o 5 mld użytkowników z ponad 200 rynków świata. Prowadzimy działalność przede wszystkim w USA i w krajach Europy Zachodniej. Jesteśmy notowani na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Na co możesz u nas liczyć?
Samodzielny wybór metod i sposobów realizacji działania aby uzyskać oczekiwany efekt, przy jednoczesnym wsparciu doświadczonych managerów jeśli będzie Ci potrzebne;
Możliwość zdobywania nowych doświadczeń w dynamicznej i nowocześnie zarządzanej firmie o płaskiej strukturze;
Pracę w młodym, ale doświadczonym zespole (średnia wieku w naszej organizacji to ok. 29 lat), który kreuje swobodną atmosferę, sprzyjającą innowacjom i rozwojowi;
Hybrydowy model pracy i możliwość korzystania z biura zlokalizowanego w klimatycznej, a zarazem nowoczesnej Elektrowni Powiśle;
Benefity: opieka medyczna, karta sportowa;
Spotkania integracyjne i dużo uśmiechu przy wspólnych śniadaniach serwowanych codziennie dla wszystkich Pracowników;
Pracę na nowoczesnych narzędziach Apple;
Mały Zespół, który lubi swoje towarzystwo nie tylko w pracy, ale także po jej zakończeniu.
Czego oczekujemy?
Płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
Minimum rocznego doświadczenia w branży reklamowej (DSP, agencja, dom mediowy itp.) również przy zarządzaniu kampaniami;
Doświadczenia w zarządzaniu projektami IT/ad tech;
Osoby zorientowanej na cel, otwartej na codzienne wyzwania;
Myślenia nieszablonowego, otwartego umysłu pełnego pomysłów na tworzenie nowych rozwiązań (będziesz uczestniczyć w tworzeniu wielu innowacyjnych rozwiązań z zakresu big data w skali globalnej);
Chęci do poznawania perspektywicznego i międzynarodowego rynku reklamy internetowej, z osobowością o wysokich osiągnięciach i samodzielnym podejściem.
Codzienne to do:
Wspieranie naszych obecnych klientów, budowanie i rozwijanie z nimi długoterminowych relacji;
Współtworzenie nowych rozwiązań biznesowych wraz z wewnętrznym zespołem programistów;
Koordynowanie i monitoring dostarczanych danych;
Wsparcie klientów i rozwiązywanie problemów wspólnie z programistami;
Bycie pomostem między biznesem a technologią, pośrednikiem między zespołem technologicznym a klientami zewnętrznymi;
Przekładanie możliwości technicznych na język biznesu i szukanie technicznych rozwiązań wyzwań, przed którymi stoją nasi klienci;
Zarządzanie projektami z uwzględnieniem dostępnych narzędzi i perspektyw biznesowych;
Branie udziału w budowaniu wizerunku firmy jako profesjonalnego partnera i doradcy w biznesie związanym z szeroko pojętym big data i digital marketingiem.